המטבח המושלם עבורכם

בשביל לעצב את המטבח המושלם תצטרכו להתמקד סגנון, להגדיר תקציב, לבחור חומרים, להתייחס לצבעים ולא לשכוח את התאורה. הנה המדריך המלא

עיצוב מטבח מעלה את ערך הנכס ומבטיח לכם ולמשפחה שעות של הנאה. אבל איך עושים זאת נכון? קבלו 5 טיפים בסיסיים:

התמקדו בסגנון אחד

על פניו נראה שיש אינסוף אפשרויות לעיצוב מטבחים, אך הסינון הגס והחשוב ביותר הוא בין סגנון עיצוב כפרי למודרני.

אחרי שתתמקדו בסגנון אחד, כל מה שיישאר לכם לעשות הוא להתייחס לניואנסים הקטנים בהבדלים בין הסגנונות. באופן כללי, סגנון עיצוב כפרי מתאים באופן עקרוני למטבחים גדולים, לעומת הסגנון המודרני שמתכתב עם מאפייני המטבח הקטן.

הגדירו את מסגרת התקציב

הגדרה מראש של מסגרת התקציב תמנע מכם חריגות מיותרות בעיצוב המטבח. רק אתם יודעים כמה כסף כדאי לכם להשקיע במטבח, לאיזה משאבים רצוי להפנות אותו ואיזה סדר עדיפויות יאפשר לנצל אותו על הצד הטוב ביותר.

את מסגרת התקציב רצוי שתגדירו אחרי שתקבלו 2-3 הצעות מחיר ממעצבי פנים ואנשי מקצוע. בררו כמה עולה מטבח חדש ובקרו באולמות התצוגה כדי לשאוב השראה. לאחר מכן התייחסו לצרכים הספציפיים שלכם והשאירו מרווח של 10% בתקציב להוצאות בלתי צפויות.

בחרו היטב את חומרי הגלם

בניגוד לחדרים אחרים בבית, המטבח הוא המקום שבו אנחנו גם מבלים ומתעסקים עם המון סוגים שונים של חומרים. כתוצאה מכך, חומרי הגלם שבעזרתו נעצב את המטבח הוא בעל משמעות.

מומלץ לבחור מטבח מחומרי גלם עמידים וחזקים שקל לנקות. העץ הוא כמובן האופציה הזמינה והשכיחה ביותר, אך לצדה רצוי לציין גם את הקרמיקה והשיש. במידה והתקציב מאפשר זאת, רצוי לשלב בין חומרי גלם שונים.

התייחסו ברצינות לצבעים

הגוונים שבהם תצבעו את המטבח יקבעו את הרושם הראשוני שתקבלו ממנו בכל פעם שתיכנסו הבית. אנשי מקצוע ממליצים על שימוש בצבעים בהירים שמעניקים לחלל תחושה של מרחב פתוח, אך גם כאן הכל תלוי בטעם האישי שלכם.

הדבר החשוב הוא להתייחס ברצינות לצבעי הקירות במטבח. במידה ואתם לא רוצים להתחייב על ידי צביעת הקיר, תוכלו להדביק טפטים על חלקים מסוימים בלבד או להשתמש בווילונות צבעוניים.

אל תשכחו את התאורה

המטבח המושלם הוא זה שבו אתם יכולים לבלות, לנוח, להירגע ולארח בכל שעות היום. במטבח כזה נדרשת תאורה מקיפה ואיכותית שתאפשר לכם לראות מה אתם עושים. בנוסף, עיצוב מחדש של המטבח מעניק לכם הזדמנות מעולה לרענן את התאורה השגרתית.

הפתרונות שעל הפרק נעים בין גופי תאורה גדולים במרכז המטבח לבין בניית ספוטים על נישות גבס בקירות. בחרו את סוג התאורה לפי כמות האור הטבעי שנכנסת למטבח וגודל החלונות ואל תתביישו להתייעץ עם אנשי מקצוע.

שתף פוסט זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *